true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴

 دشتستان بزرگ : معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، این استان رتبه سوم سه ماه اردیبهشت تا مرداد سال جاری را در رسیدگی به گزارش‌های مردمی سامانه ۱۲۴ کسب کرد.

به گزارش  دشتستان بزرگ  به نقل از ایرنا؛ رضا جمالی اعلام کرد: از اردیبهشت تا ۱۵ مردادماه ۹۷ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ این استان به ثبت رسید که از این شمار ۹۳ مورد رسیدگی شد و اقدام لازم درباره آن انجام گرفت.

وی افزود: چهار مورد باقی مانده نیز به دلیل اخذ استعلام‌های کارشناسی در حال رسیدگی است که عملکرد خوبی برای استان محسوب می‌شود.

جمالی بیان کرد: همچنین براساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهر درنیمه اول مردادماه سال جاری موفق به کسب رتبه پنجم رضایتمندی مردم در بخش رسیدگی به شکایات مردمی ازکالا و خدمات در سامانه الکترونیکی ۱۲۴ شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: سامانه الکترونیکی به منظور مشاهده قیمت کالا و خدمات و ثبت شکایات برای شهروندان ایجاد شده‌است که بصورت مستمر به دریافت و رسیدگی به گزارش‌های مردمی می‌پردازد.

جمالی گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته، استان بوشهر در بخش زمان رسیدگی و ثبت نتیجه گزارش‌ها موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader