| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « آذر | ||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | |||
- ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت درج خبر:۲۰:۰۹
- بدون دیدگاه

دشتستان بزرگ: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) بصورت تلفنی با شماری از مشترکان این شرکت گفت و گو کرد.
به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در این ارتباط تلفنی اردشیر مذکوری بدون واسطه با مشترکان محترم ارتباط برقرار و پاسخگوی مسائل و درخواست های آنان شدند.
نحوه دریافت قبوض الکترونیکی، دریافت انشعاب برق در فرایند زمانی کوتاه مدت و نحوه تقسیط بدهی برقرسانی به منازل از جمله موارد مطرح شده از سوی مشترکان بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این رابطه گفت: سامانه سامد اقدامی ارزشمند در راستای تکریم ارباب رجوع است تا مدیران بصورت مستقیم ارتباط برقرار کنند
اردشیر مذکوری افزود: برقرار چنین ارتباط هایی فرصت فراهم می کند تا مردم به دور از بورکراسی های اداری با مدیران مدنظر خود ارتباط خود را فراهم کنند.
دیدگاه ها