true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حسین سوزنده: امام جمعه برازجان گفت: مسئولین و مدیران دشتستان برنامه ریزی و تدارک لازم برای برگزاری سالگرد رحلت امام را داشته باشند.

به گزارش دشتستان بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح در نشست شورای اداری دشتستان، اظهار داشت: ما مدیون حرکت و جهاد امام بوده و اقدامات لازم جهت گرامیداشت سالروز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران باید انجام شود.

وی اضافه کرد: در بحث عفاف و حجاب اقدامات خوبی صورت گرفته و در جامعه به عنوان امر قانونی پیگیری شده تا جلوی بی حجابی گرفته شود، در تیرماه روز عفاف و حجاب را در پیش داریم که باید برای سلامت جامعه و کانون خانواده ها در سایه عفاف و حجاب کار شود.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: کشت محصولات استراتژیک در دشتستان به خوبی دنبال شده و نتایج خوبی نیز داشته است.

مدیریت شبکه توزیع برق دشتستان نیز گفت: مناطق گرمسیر به جبهه جنگی ما معروف هستند، سال ۱۴۰۰ مشکلاتی در بخش تولید به وجود آمد و به دلیل بی مدیریتی، خاموشی و نارضایتی های بسیاری داشتیم اما در سال ۱۴۰۱ توانستیم خاموشی در بخش خانگی را به حداقل برسانیم.

شمسی افزود: سال گذشته با همکاری بخش های کشاورزی و صنعتی، تابستان را بدون خاموشی در بخش خانگی گذراندیم، مجموعا مشترکین برق استان نیز ۳۸ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند.

وی اضافه کرد: امکان اعلام گسترده خاموشی ها را نداریم، اپلیکیشن مربوطه را باید نصب کرده تا اطلاع رسانی لازم انجام شود، دشتستان، بیشترین رشد بار را در سطح استان داشته و شاهد خاموشی های ناخواسته و آسیب هایی نیز شدیم، از فرماندار درخواست می شود کارگروه رصد برق تشکیل داده تا بتوانیم از روزهای پیک مصرف عبور کنیم.

مدیریت شبکه توزیع برق دشتستان ادامه داد: امسال نیز شاهد تغییر ساعت کاری ادارات خواهیم بود، از فردا یک خرداد ادارات موظف بوده ۳۰درصد از نور خود را کاهش دهند، در تعدادی ادارات و بانک ها در سال گذشته مشاهده شده بود بعد از ساعت اداری نیز وسایل برقی روشن بوده است.

شمسی افزود: ساعت ۱۱ تا ۱۸ پیک بار است و در سال گذشته شاهد همکاری کم برخی از ادارات جهت کاهش مصرف برق بودیم به عنوان مثال اداره ورزش و جوانان، سانس ظهر خود را تعطیل نکرد و همین امر فشار زیادی به مصرف برق در اوج ساعات مصرفی داشت.

وی اضافه کرد: کلیه بانک ها، دستگاه های دولتی و… به کنترل و رصد از راه دور مجهز بوده که هر ساعت یکبار مصرف به طور کامل کنترل و در واقع نیازی به حضور نیروی ما در محل وجود نداشته و امکان قطع برق از راه دور نیز وجود دارد، در دانشگاه ها نیز کلاس های ترم تابستانه قبل از ساعت پیک برگزار شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader