true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ واکنش تند رئیس صمت دشتستان به اعتراض نماینده اصناف؛

دشتستان بزرگ: ظهر روز گذشته جمعی از روسای اتحادیه های صنفی دشتستان با مراجعه به اداره صنعت و معدن این شهرستان، با استناد به قانون نظام صنفی، تخلفات صورت گرفته در حوزه انتخابات اتاق اصناف را به صورت مکتوب به رئیس این اداره تحویل داده و خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در روزهای آینده شدند.

به گزارش‌ دشتستان بزرگ، رئیس اداره صمت دشتستان نیز ابتدا درخواست مکتوب روسای اتحادیه ها برای امضا و تایید برای دبیرخانه جهت ثبت در سامانه را نپذیرفته، سپس دست رؤسای اتحادیه های صنفی را گرفته و آنان را از اتاق خود بیرون کرد، اتحادیه هایی که نماینده بیش از ۵ هزار واحد صنفی در دشتستان بوده و امروز برای پیگیری حقوق کسبه این شهرستان به اداره صمت مراجعه کرده، با چنین رفتاری آن هم از سمت رئیس این اداره مواجه شدند.

رئیس صمت دشتستان رو به یکی از مدیران اتحادیه های صنفی کرده و خطاب به وی جلوی جمع روسای اتحادیه های صنفی می گوید: “گمشو و برو بیرون”

پس از بالا گرفتن بحث و اختلاف نظر، نیروی انتظامی به اداره صمت آمده و ضمن دعوت طرفین به آرامش، موضوعات و مسائل رخ داده را صورت جلسه کرده و به امضای طرفین برای پیگیری در مراجع قضایی رساند.

لازم به ذکر است، فیلم تمامی درگیری های لفظی، فریاد بر سر روسای اتحادیه ها، تلاش های صورت گرفته برای بیرون کردن و هل دادن نماینده های اصناف به سمت درب، طرز برخورد با روسای اتحادیه های صنفی و تمامی آنچه که در صمت دشتستان گذشته و حاشیه های ایجاد شده، به طور کامل در دوربین مداربسته صمت دشتستان ثبت و ضبط شده است.

رئیس صمت دشتستان در پاسخ به روسای اتحادیه های صنفی دشتستان که چرا از کسی در انتخابات طرفداری و دخالت کرده و به روسای اتحادیه های صنفی گفته شده که به فلان کاندید رای دهید، غیر قانونی بوده و نباید چنین اتفاقی را شاهد باشیم، گفت: مگر چه اشکالی دارد!اشکال دارد؟ قرار نیست هر روز شما در اداره صمت جمع شوید.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “گمشو برو بیرون!”

  1. خشایار گفت:

    از منظر بعضی ارگانها ، اصطلاح گم شو بیرون و بیجا کردی
    و یا اگه نمیتونی رفتار کنی از ایران برو وووو اینها نشانه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader