ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
---|---|---|---|---|---|---|
« تیر | شهریور » | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت درج خبر:۲۲:۴۲
- بدون دیدگاه

دشتستان بزرگ- سید نصرالله شاهروبندی: مدیران بهداشت و درمان، فرماندار شهرستان، نماینده مجلس شهرستان و… لطفا این دردل وشکوایه مرا بخاطر کمک به مردم را رسیدگی و حل کنید.
با عرض سلام، ادب و پوزش از اینکه مصدع شده ام، بدین وسیله می خواستم از شبکه بهداشت و درمان شهرستان برازجان در خصوص وضعیت خدمات نوبت دهی درمانگاه تخصصی ولایت بیمارستان ۱۷ شهریور گلایه نمایم، شاید در این اوضاع نابسامان اقتصادی گره ای از مشکلات بیماران و مراجعین که خود نیز یکی از آنها هستم باز شود.
اینجانب جهت اخذ نوبت در دو مرتبه حضوری و چندین بار به وسیله سامانه تلفن اعلامی بهداشت و درمان اقدام نموده، لیکن در زمان مراجعه حضوری مسئول پذیرش با بی اعتنایی که گویا ارباب رجوع اجنبی است به سمت شماره نوبت دهی روی شیشه حواله می دهد و اما سامانه تلفنی نوبت دهی هم خود حدیث دیگریست؛ سامانه تلفنی که در مرکز بهداشت و درمان بوشهر است، گزینه تلفن گویای برازجان را اعلام و پس از کلی معطلی و توضیح سامانه برازجان دو گزینه معرفی میکند که هر کدام از دو گزینه فقط یک موضوع را عنوان کرده که هیچ ربطی به بیماری مراجعه کننده ندارد و تماس تلفنی نیز مانند مراجعه حضوری بی نتیجه هدر می رود.
خداوند شاهد است من جهت درمان بیماری ام نتیجه نگرفتم و حتی دردم را هم فراموش کردم.
حال غرض از عرایضم این است که با این روش عالمانه و فیلسوفانه مسئولین که درمانگاهی که جنبه دولتی دارد و با هزینه بیت المال تاسیس شده، کدام یک از افراد بی بضاعت و یا سالمند و مراجعین و بیماران بی اطلاع از علم روز که شاید تلفن همراه هم نداشته باشند و یا حتی اگر هم داشته باشند با چه روشی می توانند از این سد غیر قابل عبور اپلیکیشن که پیش پای همگان گذاشته اند، عبور نمایند، درمان نموده است ؟!!! تا جایی که شنیده ام حتی خود پرسنل بیمارستان هم به علت عدم امکان ورود به این سامانه با این روش، عطایش را به لقایش بخشیده اند ….
لذا استدعا دارم، جهت رفاه حال مردم، مسئولین امر این شهرستان دشتستان روش بیمارستان های پیشرفته کشور را سرلوحه قرار دهند مانند بیمارستان کوثر شیراز که با آن حجم زیاد کاری و درمان بیماری های سخت و سنگین، هم خدمات حضوری و هم تلفنی (آن هم تلفن ثابت) به همگان ارائه می دهد؛ لکن شوربختانه وضعیت شهر ما مانند مثل معروفی است که می گوید: کلاغ میخواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد، راه رفتن خودش را هم از یاد برد.
انصافا در این شهر کدام یک از کارهای مان مثل سایر نقاط پیشرفته دنیاست که مسئولین مربوطه دو دستی به این نوآوری خلاقانه خود چسبیده اند؟!
در پایان امید است با درایت و دوراندیشی کمی هم به مردم محروم دیارمان بیاندیشید و مردمی که در این حال هیچ پناهی جز خداوند متعال ندارند را از حقوق حقه شان محروم نکنید.
با شایسته ترین احترامات
دیدگاه ها