true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال این جشنواره در این استان برگزار و ١۴ فیلم جشنواره آن در بوشهر روی پرده سینما می رود.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا؛ حمیده ماحوزی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جشنواره فجر امسال در استان بوشهر باید تلاش کنیم تا زمینه اکران فیلم‌ ها بیش از گذشته فراهم شود. وی بیان کرد: ١۴ فیلمی که در بوشهر روی پرده می رود تولید سال ۱۳۹۶ است و تاکنون در هیچکدام از سینماهای کشور پخش نشده است.

ماحوزی افزود: علاوه بر خرید بلیت در گیشه سینما بصورت اینترنتی فروش می شود و هنرمندان برای تماشای فیلم های جشنواره از تخفیف در تهیه بلیت برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه همزمان با پایتخت در بوشهر برگزار می شود گفت: اکران فیلم های جشنواره در سالن شهید آوینی پیش بینی شده که زمان سانس‌ها و جزئیات اکران بزودی اعلام می شود.

ماحوزی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های نقد و بررسی با حضور صاحبنظران از برنامه های جنبی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان بوشهر است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader