| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « آذر | بهمن » | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
- ۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت درج خبر:۱۷:۴۸
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ: مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: شرکت توزیع برق استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی در زمینه پاسخگویی کمی و کیفی به درخواست های مردمی در شبکه سامد شده است. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرویز فرزین پور اظهار داشت: بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی استانداری بوشهر، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان شده است. وی افزود: نتایج این ارزیابی نشان می دهد که این شرکت موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت ( سامد) و همچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خیلی خوبی را در بین دستگاه های اجرایی هم سطح به دست آورد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس آمارهای استخراج شده از سامانه سامد، ۵۲ پیام مردمی به شرکت توزیع برق استان وارد شده که در کمترین زمان ممکن ضمن عمل به درخواست های مردمی، در کیفی سازی ارائه خدمات مورد نظر نیز اهتمام ویژه ای توسط شرکت توزیع برق استان بوشهر انجام شده است. فرزین پور با اعلام ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده در سامانه سامد، بیان کرد: پاسخگویی به مسائل و درخواستهای مردم در تمام نقاط استان را از طریق سامانه «سامد» به طور مستمر پیگیری می کنیم و به دنبال اجرایی شدن درخواست های مردمی مطابق با امکانات شرکت هستیم. وی با اشاره به اهداف شبکه سامد ، عنوان کرد: پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان در کنار به حداقل رساندن فاصلۀ زمان ثبت گزارش تا پیگیری وحصول نتیجه در یک برنامه مدون در شرکت توزیع برق استان بوشهر برنامه ریزی شده و سعی ما این است که رضایت مردم را از ارائه خدمات ایجاد کنیم.
دیدگاه ها