true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۵ دی ۱۴۰۴

دشتستان بزرگ: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور در محل سامانه ارتباط مردمی و دولت (سامد) به سوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ گفت. به گزارش دشتستان بزرگ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در برنامۀ ارتباطی مردم و مسئولان در بستر سامد(سامانۀ ارتباط مردمی و دولت)، امراله پاراد مدیرعامل شرکت با حضور در این مرکز به سوالات و درخواست‌های متقاضیان پاسخ و راهنمایی‌های لازم را ارائه داد. پرویز فرزین‌پور مدیر دفتر روابط عمومی در حاشیه این ارتباط مردمی اظهار داشت: ارتباط از طریق سامانۀ سامد در جهت پاسخگویی مطلوب مسئولان به مردم یکی از خدمات بسیار ارزندۀ دولت است که به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و با صرف کمترین زمان و هزینه انجام می‌شود. مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: سامانۀ ارتباط مردمی و دولت (سامد) گام مهمی در جهت توسعۀ دولت الکترونیک است که در راستای عدالت­محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و احقاق حقوق مردمی قابل ارزیابی است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader