| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « شهریور | آبان » | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||
- ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت درج خبر:۱۷:۱۰
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور در محل سامانه ارتباط مردمی و دولت (سامد) به سوالات و درخواستهای مردمی پاسخ گفت. به گزارش دشتستان بزرگ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در برنامۀ ارتباطی مردم و مسئولان در بستر سامد(سامانۀ ارتباط مردمی و دولت)، امراله پاراد مدیرعامل شرکت با حضور در این مرکز به سوالات و درخواستهای متقاضیان پاسخ و راهنماییهای لازم را ارائه داد. پرویز فرزینپور مدیر دفتر روابط عمومی در حاشیه این ارتباط مردمی اظهار داشت: ارتباط از طریق سامانۀ سامد در جهت پاسخگویی مطلوب مسئولان به مردم یکی از خدمات بسیار ارزندۀ دولت است که به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و با صرف کمترین زمان و هزینه انجام میشود. مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: سامانۀ ارتباط مردمی و دولت (سامد) گام مهمی در جهت توسعۀ دولت الکترونیک است که در راستای عدالتمحوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و احقاق حقوق مردمی قابل ارزیابی است.
دیدگاه ها