true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: شهردار بندرگناوه گفت: در بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر برای تصویب، موافقت با تامین اعتبار ۲ طرح مهم ساماندهی بازار تجاری و دستفروشان و میوه و تره بار لحاظ شده است.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا؛ ماشااله احمدی روز یکشنبه در جلسه اعلام نتایج مسابقه طراحی المان میدان بسیج (ورودی) شهر گناوه افزود: باتوجه به اینکه بحث دستفروشی چندین سال است که بازار تجاری این بندر گردشگرپذیر را دچار معضل و مشکل کرده ۲ برنامه کوتاه و دراز مدت مدنظر قرار گرفته تا برای همیشه برطرف شود.

وی اظهارکرد: براساس طرح پیشنهادی، دستفروشان در جوار اماکن دولتی و عمومی و مغازه داران مرکز شهر جمع آوری و بازار میوه و تره بار محل جدید برای این قشر خواهد شد.

احمدی گفت: بازار میوه و تربار نیز که به یک معضل ترافیکی تبدیل شده از مکان فعلی به محل پارک موتوری نقلیه شهرداری در جاده برازجان جابه جا و نقلیه نیز به اطراف روستای گشویی انتقال می یابد.

شهردار گناوه افزود: بودجه شهرداری باتوجه به برنامه ها و طرح های مهم که شهرداری به شورا ارایه و مصمم به اجرای آن است ۲۵ درصد درمقایسه با سال ۱۳۹۶ افزایش یافته است.

وی به دیگر برنامه و طرح های مهم شهرداری اشاره کرد و افزود: شروع مجدد عملیات اجرایی پل خور گردشگری، احداث ۲ طرح پیش بینی شده کانال دفع

آبهای سطحی در چهارراه مخابرات و معلم، آسفالت خیابان و کوچه های کوی بعثت در نوروزآباد و حرم تا حرم و احداث پل جدید ورودی شهر از مهم ترین آنهاست.

وی از تمامی اقشار از جمله نخبگان و فرهیختگان و اعضای انجمن معماری دراین شهر خواست با ارایه طرح و برنامه های نو و مدون، به عنوان مشاور، شهرداری را در اجرای ماموریت های محوله و خدمت رسانی شایسته به شهروندان یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: بهره گیری از توان نیروهای بومی انجمن معماری در اجرای طرح ها، زیباسازی و بهبود مبلمان شهری باهدف نگاه خاص به ارتقا و معرفی جایگاه آنان در جامعه از اولویت های کاری شورای پنجم و شهرداری است.

روح اله ملک زاده افزود: نیروهای بومی در انجمن معماری نسبت به اقلیم و ویژگی های قومی، اجتماعی و اقتصادی منطقه خود اشراف کامل دارند و به منظور حفظ جایگاه و استفاده از ظرفیت توان و استعداد آنان در شهر در مسابقه طراحی المان میدان بسیج شرکت داده شدند.

کرامت اله طاهری معاون شهردار گناوه گفت: در مسابقه طراحی المان میدان بسیج ۲۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که سه طرح متعلق به اعضای انجمن معماری این شهر به عنوان برتر توسط هیات داوران برگزیده شدند.

وی افزود: در بین سه طرح برگزیده شده یک طرح به عنوان نماد اصلی انتخاب و در میدان ورودی شهر نصب می شود.

در پایان این نشست به گروه های برتر ارایه دهنده المان میدان بسیج جوایزی اهدا شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader