ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
---|---|---|---|---|---|---|
« فروردین | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت درج خبر:۲۰:۲۵
- بدون دیدگاه
هوش مصنوعی تدریس را متحول کرد
هوش مصنوعی تدریس را متحول کرد
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی تدریس را متحول کرد. هوش مصنوعی با ارائه آموزشهای شخصیسازیشده، تحلیل دادههای آموزشی و ارزیابی دقیق عملکرد دانشآموزان، میتواند خلأ توجه فردی معلمان را جبران و مسیر یادگیری را برای هر دانشآموز بهینه کند.
به گزارش دشتستان بزرگ ، محمد سلیمی در آیین سپاس معلم با تأکید بر جایگاه والای معلمان، گفت: معلمان با تلاش، خلاقیت و مسئولیتپذیری خود، ستون اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و تجلیل از ایشان فرصتی برای قدردانی از نقش حیاتی آنان در تربیت نسلهای آینده است.
وی افزود: ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به نیازهای معلمان، از اولویتهای مهم وزارت آموزش و پرورش است که میتواند به توسعه پایدار کمک کند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی برای انتقال دانش نیست، بلکه نهاد تربیتساز نسل آینده و زیرساخت اصلی توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.
وی تصریح کرد: هوش مصنوعی با ارائه آموزشهای شخصیسازیشده، تحلیل دادههای آموزشی و ارزیابی دقیق عملکرد دانشآموزان، میتواند خلأ توجه فردی معلمان را جبران و مسیر یادگیری را برای هر دانشآموز بهینه کند.
سلیمی افزود: در حوزه آموزش و پرورش، هوش مصنوعی میتواند در مواردی مانند تحلیل دادههای دانشآموزان، بهبود روشهای تدریس و حتی ایجاد مدلهای یادگیری تطبیقی استفاده شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم از جمعی از معلمان نمونه منطقه ای و استانی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
دیدگاه ها