| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « تیر | شهریور » | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
- ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت درج خبر:۲۱:۳۰
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ: سامانۀ تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری این شرکت و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرویز فرزین پور مدیر دفتر روابط عمومی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (۸۰۸۰) – کاهش خاموشی ها به ۸۰ دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به ۸ درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال ۱۴۰۵- سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارۀ ۲۰-۳۳۳۳۲۷۱۹-۰۷۷ راه اندازی شد.
فرزین پور، تسریع در ارائۀ خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاورۀ تلفنی، نظرسنجی و ارائۀ انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جملۀ مهمترین دلایل راه اندازی سامانۀ تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعۀ هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینۀ تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.
دیدگاه ها