true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴

 دشتستان بزرگ: مدیر کل تأمین اجتماعی بوشهر از راه اندازی و بهره برداری از سامانه مدیریت CRM یا همان ارتباط با مراجعین در شعب تأمین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش  دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ شیرکوند،با تأکید بر اینکه خدمت به جامعه بیمه شدگان عامل اصلی و فلسفه وجودی شکل گیری سازمان تأمین اجتماعی است و به همین دلیل توجه به مطالبات و تلاش در جهت تأمین رضایت شرکای اجتماعی یکی از ارزشها و راهبردهای همیشگی این سازمان است، گفت : امروزه با توسعه تکنولوژی و ابزار الکترونیکی روشهای ارائه خدمات هر زمان دسترسی به خدمات سازمان را تسهیل کرده، به طوری که مخاطبین سازمان بدون مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی و شعب تابعه می توانند خدمات خود را دریافت کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، با اشاره به عملیات و اتوماسین نمودن فرایندهای ارائه خدمت به مخاطبان افزود : با توجه به تحولات پیرامون و فراهم نمودن بسترهای مناسب و به بمنظور بهبود خدمات رسانی ابزار دیگری بنام سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان یا مراجعین تحت عنوان CRM در شعب تأمین اجتماعی استان بوشهر, راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: CRM کمک می کند تا به بهترین شکل به نیازها و درخواست های بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران پاسخ دهیم و در واقع این سامانه مجموعه گامها ، اقدامات و مراحلی است که از طریق ایجاد ، توسعه ، نگهداری و بهینه سازی روابط بلند مدت با مشتریان صورت گرفته و مدیریت می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی بوشهرافزود: سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM این قابلیت دارد تا نظرات مراجعین را تحلیل کرده و از سویی، مشکلات و نقاط قوت و ضعف کارکنان ، مقررات و سیستم های سازمان شناسایی کند

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader