| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « شهریور | آبان » | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
- ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت درج خبر:۱۳:۴۲
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ : رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی خرما و صنایع وابسته در بوشهر گفت: در این جشنواره و نمایشگاه فناوریهای پیشرفته در صنعت فرآوری و بستهبندی، روشهای نوین برای بازاریابی و افزایش صادرات ارائه میشود.
به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم؛ خورشید گزدرازی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی خرما در بوشهر با بیان اینکه این جشنواره ۲۱ تا ۲۴ آبان در بوشهر برگزار میشود اظهار داشت: نمایشگاه، جشنواره و میز ملی خرما با مشارکت تولیدکنندگان، صادرکنندگان و سرمایهگذاران صنایع فرآوری خرما از سراسر کشور در نمایشگاه بینالمللی بوشهر برگزار میشود.
وی با تاکید بر نقش مهم این نمایشگاه در معرفی ظرفیت خرمای استان بوشهر گفت: بینالمللی برگزار شدن و حضور سفرای کشورهای منطقه از برنامههای مورد توجه در جشنواره و نمایشگاه ملی خرما در بوشهر است.
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه امسال دومین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در بوشهر برگزار میشود افزود: تلاش میکنیم این جشنواره بهشکل مناسبتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.
گزدرازی از حضور شرکتها و بنگاههای اقتصادی فعال در سراسرکشور در جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درخواست از شرکتهای مختلف برای ایجاد غرفه در این نمایشگاه دریافت شده است.
وی خواستار همراهی رسانهها به منظور اطلاعرسانی مطلوب در راستای برگزاری جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته شد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره و نمایشگاه با عرضه فناوریهای جدید در صنعت تولید و بستهبندی، روشهای نوین برای بازاریابی و افزایش صادرات این محصول آموزش داده میشود.
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خرما را مهمترین محصول کشاورزی استان بوشهر دانست و گفت: سالانه بیش از ۱۵۰ هزار تن خرما در استان بوشهر تولید میشود که بخشی از آن به کشورهای دیگر صادر میشود.
وی افزایش صادرات خرما را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در جشنواره و نمایشگاه خرما استان بوشهر، میتوان با معرفی بهینه این محصول و برنامهریزی، ظرفیت صادرات را افزایش داد.
دیدگاه ها