true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۴ دی ۱۴۰۴
دشتستان بزرگ: مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان دیر استان بوشهر روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه، خواستار تقویت تعاما و همکاری روابط عمومی ها و خبرنگاران شدند. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا؛ مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: اساس کار روابط عمومی ها به فعال بودن این واحد در فرمانداری برمی گردد. حسین ناظمیان پور افزود: کار در روابط عمومی براساس عشق است و خبرنگاران هم بر اساس علاقه با روابط عمومی ها همکاری دارند. http://img8.irna.ir/1397/13970527/83004765/n83004765-72497994.jpg وی گفت: جلسات روابط عمومی ها با اصحاب رسانه باید مستمر و نیروی روابط عمومی های ادارات باید ثابت باشد. مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور دیر گفت: خبرنگاران شهرستان باید ساماندهی شوند تا مسئولان روابط عمومی بتوانند بهتر با آنان در تعامل باشند. احمد صحافی زاده افزود: اختیار روابط عمومی شهرستان محدود است و نمی تواند فراتر از آن اقدامی کند و خبرنگاران در اخبار روابط عمومی ها صحت و دقت را سرلوحه کار خود قراردهند. یکی از خبرنگاران دیر گفت: مسئولان روابط عمومی ها دستگاه های اجرایی باید تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند. عباس بحرانی افزود: افزایش کلاس های آموزشی، آشنایی با نقش کلیدی و موثر خود، تشویق و ترغیب آنان درکار می تواند باعث تقویت روابط عمومی ها شود. وی گفت: نقش یک خبرنگار در حل مشکل مردم و بیان ظرفیت منطقه در گرو همکاری و بیان اطلاعات روابط عمومی هاست. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی در ادارات دارای جایگاه ویژه ای است و پس از مدیر قراردارد. غلامرضا ناطقی پور افزود: مسئولان روابط عمومی باید به حرفه خبرنگاری و تکنیک خبری مسلط باشد و خبرهای دستگاه باید به روز انعکاس داده شود. وی گفت: بیان ظرفیت و استعدادهای شهرستان در گرو فعال بودن خبرنگاران و همکاری روابط عمومی هاست. معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: روابط عمومی ها رکن اصلی هر اداره و به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمانی هستند. مسعود تنگستانی افزود: ارزیابی هر مسئول براساس ارتباط آنان با اصحاب رسانه است و اگر مدیری در این مورد کم کاری کرد به طور جدی از مقام های استان پیگیری خواهد شد. وی گفت: انعکاس مطالب و اخبار دستگاه ها جز با تعامل با خبرنگاران میسر نیست و باید هر چه بیشتر این همکاری بین روابط عمومی ها و اصحاب رسانه تقویت شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader