true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ– در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال نفت آبادان و شهرداری گرگان نماینده های جنوب و شمال بسکتبال ایران به مصاف هم می روند.

به گزارش دشتشستان بزرگ به نقل از  ایرنا، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال و هفته پایانی دور رفت این فصل فردا پنجشنبه با برگزاری چهار مسابقه پیگیری می شود که تهران، آبادان و مشهد سه شهر میزبان هستند.
حساس ترین دیدار این هفته در آبادان برگزار می شود جایی که شهرداری گرگان میهمان نفت آبادان خواهد بود. دو تیم برای عقب نماندن از مدعیان و فراموش کردن چند باخت پیاپی به برد نیاز دارند و همین موضوع می تواند جذابیت رقابتشان را دو چندان کند. نفتی ها با توجه به میزبانی در این مسابقه شانس بیشتری برای برد دارند با این حال نمی توان از شرایط خوب تیم شمالی هم غافل بود.
شیمیدر تهران که یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است و تنها یک باخت برابر پتروشیمی داشته باید در هفته نهم به مصاف آویژه صنعت مشهد برود. در این مسابقه شیمیدر شانس بسیار بیشتری برای برد دارد اما نماینده مشهد در چند مسابقه اخیر خود نشان داده که روندی رو به رشد پیدا کرده است.
دو دیدار دیگر این هفته به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. ابتدا دو تیم نظامی یعنی نیروی زمینی و رعد پدافند به مصاف هم می روند. رعد هنوز به بردی در لیگ دست پیدا نکرده و شرایط خوبی ندارد اما نیروی زمینی در روزهای اوج به سر می برد و شرایطش مطلوب است اما در این مسابقه نمی توان پیش بینی خاصی از نتیجه داشت.
در آخرین مسابقه نیز پگاه تهران میزبان ذوب آهن اصفهان است. ذوبی ها که بعد از چند باخت به بحران رفته بودند در دیدار قبلی خود برابر شهرداری گرگان برنده شدند تا شرایطشان کمی بهتر شود. حالا شاگردان فرزاد کوهیان در تهران به مصاف پگاه می روند و شانس زیادی دارند تا نیم فصل را با پیروزی به اتمام برسانند. پتروشیمی تنها تیم بدون شکست لیگ در این هفته استراحت دارد.
برنامه هفته نهم لیگ برتر:
نفت آبادان – شهرداری گرگان – ساعت ۱۶
نیروی زمینی – رعد پدافند – ساعت ۱۶
آویژه صنعت – شیمیدر – ساعت ۱۶
پگاه – ذوب آهن – ساعت ۱۸

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader