true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دشتستان بزرگ: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال به منظور کیفیت بخشی و نظارت مناسب راهبران ۲۰ درصد افزایش پیدا کردند و این تعداد به ۳۰ راهبر رسید. به گزارش دشتستان بزرگ؛ محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان  در نشست هماهنگی و هم اندیشی راهبران آموزش ابتدایی و تربیتی شهرستانها و مناطق اظهار داشت: سال گذشته جهت پوشش کلاس های چند پایه روستایی از ۲۵راهبر در سطح استان استفاده شده است  و امسال به منظور کیفیت بخشی و نظارت مناسب راهبران ۲۰ درصد افزایش پیدا کردند و این تعداد به ۳۰ راهبر رسید. وی تصریح کرد: از تعداد ۳۰راهبر آموزشی در سطح شهرستان ها، دشتستان با ۴ راهبر آموزشی دارای بیشترین راهبر آموزشی است. محمود قاسمی ادامه داد: استان دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است که پوشش و حمایت این کلاس ها به عهده راهبران آموزشی  است وی افزود: راهبران آموزش و تربیتی نقش تحول در آموزش و پرورش را دارند و بازوان توانمند کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی هستند. قاسمی با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستاها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد،افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تامین سلامت و آموزش وهمچنین فراهم کردن فرصت های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است. این مقام مسئول در پایان نشست به اهداف تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی نیز اشاره کردو گفت: ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی در روستاها،ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی ،کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی نسبت به منطقه را از مهمترین  اهداف راهبری در استان است.معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر: افزایش ۲۰ درصدی راهبران آموزشی به منظور کیفیت بخشی کلاس های چندپایه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال به منظور کیفیت بخشی و نظارت مناسب راهبران ۲۰ درصد افزایش پیدا کردند و این تعداد به ۳۰ راهبر رسید. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در نشست هماهنگی و هم اندیشی راهبران آموزش ابتدایی و تربیتی شهرستانها و مناطق اظهار داشت: سال گذشته جهت پوشش کلاس های چند پایه روستایی از ۲۵راهبر در سطح استان استفاده شده است و امسال به منظور کیفیت بخشی و نظارت مناسب راهبران ۲۰ درصد افزایش پیدا کردند و این تعداد به ۳۰ راهبر رسید. وی تصریح کرد: از تعداد ۳۰راهبر آموزشی در سطح شهرستان ها، دشتستان با ۴ راهبر آموزشی دارای بیشترین راهبر آموزشی است. محمود قاسمی ادامه داد: استان دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است که پوشش و حمایت این کلاس ها به عهده راهبران آموزشی است وی افزود: راهبران آموزش و تربیتی نقش تحول در آموزش و پرورش را دارند و بازوان توانمند کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی هستند. قاسمی با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستاها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد،افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تامین سلامت و آموزش وهمچنین فراهم کردن فرصت های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است. این مقام مسئول در پایان نشست به اهداف تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی نیز اشاره کردو گفت: ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی در روستاها،ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی ،کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی نسبت به منطقه را از مهمترین اهداف راهبری در استان است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader