| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « مهر | آذر » | |||||
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت درج خبر:۱۴:۵۹
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن “برق من” ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.
به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان؛ اردشیر مذکوری افزود: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده که با توجه به محدودیتهای کرونایی میتواند بسیاری از ترددهای غیرضرور را کاهش دهد.
وی بیان کرد: متقاضیان میتوانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام نمایند .
مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش “خدمات صورتحساب”، “خاموشی”، “برق امید” و “خدمات مشترکین” قابل دسترسی است.
وی گفت: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تایید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن میتوانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهرهمند شوند.
مذکوری اظهار کرد: امکان ثبت شناسه قبضهای مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و باتوجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونه ای طراحی شده که کاربران با میزان مهارتهای متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.
دیدگاه ها