| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « مهر | ||||||
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- ۲۱ آبان ۱۴۰۴ ساعت درج خبر:۱۲:۴۶
- بدون دیدگاه
نمایشگاه خرمای بوشهر برند شد
دشتستان بزرگ : رئیس انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران گفت: نمایشگاه تخصصی خرمای بوشهر با توجه به ظرفیتهای اقتصادی و جایگاه ویژه این استان در تولید این محصول، به عنوان برند نمایشگاهی بوشهر در سطح ملی به ثبت رسید.
به گزارش دشتستان بزرگ ؛ رحیم جلیلی روز چهارشنبه در گفتوگو با ایرنا اظهار کرد: انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران در دو سال گذشته با برنامهریزی دقیق، بررسی ظرفیتهای اقتصادی، توانمندیها و آمایش سرزمینی تمامی استانهای کشور و دریافت نظرات مدیران عامل شرکتهای نمایشگاهی، اقدام به شناسایی نمایشگاههای شاخص هر استان کرده۲است.
نمایشگاه خرمای بوشهر برند شد
وی افزود: در این فرایند، هر استان بر اساس توان تولیدی و مزیتهای اقتصادی خود، نمایشگاهی تخصصی را به عنوان برند اختصاصی معرفی که به عنوان نمونه، استان خوزستان نمایشگاه نفت و استان بوشهر نیز نمایشگاه خرما را به عنوان برند یشگاهی خود برگزیده و ثبت کردهاست.
رئیس انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران ادامه داد: نمایشگاههای برند، ماهیتی متمایز از سایر نمایشگاهها دارند و با حضور گسترده مهمانان داخلی و خارجی، تبلیغات ملی و بینالمللی و طراحی ویژه غرفهها برگزار میشوند.
جلیلی با بیان اینکه نمایشگاه خرما بوشهر ظرفیت تبدیل شدن به یکی از رویدادهای اقتصادی مهم کشور را دارد، ادامه داد: پیشنهاد انجمن این است که این نمایشگاه در سالهای آینده در فضایی با وسعت ۱۰ تا ۱۵ هزار مترمربع برگزار شود تا پاسخگوی حضور شرکتهای داخلی و خارجی و بازدیدکنندگان تخصصی باشد.
وی اضافه کرد: انجمن نمایشگاههای بینالمللی طرحی را برای ارتقای کیفیت، نظم و بهرهوری اقتصادی نمایشگاههای برند در سطح کشور تدوین کرده که اجرای آن، زمینه توسعه صادرات و معرفی ظرفیتهای بومی استانها را فراهم میکند.
جلیلی با اشاره به عملکرد نخستین سال ثبت نمایشگاه خرما بوشهر به عنوان برند نمایشگاهی این استان گفت: این نمایشگاه در سال جاری عملکردی رضایتبخش داشت، اما انتظار میرود در سالهای آینده با ارتقای کیفیت غرفهسازی، اجرای نشستهای تخصصی، برگزاری میزهای گفتوگو و حضور پررنگتر فعالان اقتصادی، اثرگذاری و آورده اقتصادی بیشتری برای این استان به همراه داشته باشد.
رئیس انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران بیان کرد: در سال جاری، حدود ۸۰ درصد از نمایشگاههای برند در استانهای کشور برگزار شدهاند و نمایشگاه خرما بوشهر نیز اکنون با ثبت رسمی و دریافت شناسنامه اختصاصی، به عنوان برند نمایشگاهی استان بوشهر در سطح ملی شناخته میشود.
دیدگاه ها