true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴

دشتستان بزرگ: معاون سازمان صمت بوشهر گفت:بیشتر شکایت‌های مردمی در حوزه کالا مربوط به انواع نان و مرغ گرم و در حوزه خدمات مربوط به تعمیر خودرو و آرایشگاه‌ها بوده است.

به گزارش  دشتستان بزرگ ، رضا جمالی گفت: واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه در چهار ماه اول امسال به هزار و ۳۰۱ فقره شکایت درباره کالا و خدمات رسیدگی کرد که تعداد ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شد.

او افزود: در ۷۱۷ شکایت نیز، فرد مورد نظر متخلف شناخته نشد و تعداد ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به جلب رضایت شاکیان شد.

معاون سازمان صمت بوشهر ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایت‌ها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان، و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.

جمالی عنوان کرد: بیشترین تخلف‌های کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، زیان، رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات و همچنین رعایت نکردن ساعات کاری (در صنف نانوایان) بوده است.

او از مردم خواست در صورت دیدن هر گونه تخلف صنفی آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader