true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان دیداری حساس را برگزار خواهند کرد که با حذف یک تیم بزرگ از جام حذفی این فصل فوتبال ایران همراه بود، اما این نخستین باری نیست که قرمزپوشان پایتخت و طلایی‌پوشان اصفهان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

آخرین بازی جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان سال ۱۳۹۷ و زمانی برگزار شد که هدایت پرسپولیس برعهده برانکو ایوانکوویچ بود و سپاهان نیز با امیر قلعه‌نویی پای به زمین گذاشته بود. این دیدار در نهایت با برتری ۱-۰ پرسپولیس به پایان رسید، اما در آخرین دقایق بازی اتفاق عجیبی رخ داد که منجر به اخراج کی‌روش استنلی شد.

مهاجم برزیلی سپاهان در درگیری پیش‌آمده کنار زمین به شدت با سروش رفیعی درگیر شد و در حالی که از شرایط فیزیکی بهتری نسبت به سروش برخوردار بود، گلوی او را با دو دست فشار داد که باعث شد این فریم با صورت سرخ رفیعی ثبت شود.

البته محمدحسین زاهدی‌فر داور این بازی این صحنه و برخورد عجیب کی‌روش را دید و لحظاتی بعد زمانی که همه چیز آرام شد، کارت قرمز خود را از جیب بیرون آورد تا در میان اعتراض بازیکنان سپاهان این بازیکن را اخراج کند.

در صحنه اخراج کی‌روش، سیدجلال حسینی و مهرداد محمدی در قسمت فلوی تصویر دیده می‌شوند و محمد ایرانپوریان و رسول نویدکیا هم در کنار داور دیده می‌شوند.

نکته جالب اینکه سروش بعد از این ماجرا به سپاهان پیوست و حالا این فصل دوباره به پرسپولیس بازگشته تا در این بازی جنجالی حضور داشته باشد.

(عکس) وقتی کی‌روش میخواست سروش را خفه کند!

(عکس) وقتی کی‌روش میخواست سروش را خفه کند!

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader